Jak wykrywać i leczyć depresję u młodzieży?
Dla stanowczej większości biznesmenów oczywistym jest dziś postulat maksymalnego wykorzystania Internetu do promowania korporacji. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wchodzący do firm mieli wielokrotnie problem z przekonaniem wieloletnich robotników firmy, by wyjść poza schematy oraz zainwestować w dzisiejszą domenę. Zamiast tego przez dużo lat prezesi a nawet doradcy do kwestii reklamy dyspozycja Internetu widzieli tylko w zalewaniu najpopularniejszych witryn w kraju i na świecie bannerami i bezpośrednimi linkami do swojej strony – przetestuj ANCHOR. Jednak osoby podejmujące decyzje o właśnie takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej praktycznej firmy popełniali oczywisty błąd, jaki do dzisiaj przytrafia się wielu konsultantom do spraw strategii wizerunkowych – nie chodzi o statystyki internetowe oraz to, ile osób rzeczywiście obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak tv lub prasa mass-medium jednokierunkowym, gdzie to co pozostało stworzone przez piarowców w końcu zostaje najzwyczajniej w świecie dostarczone a zbadanie, jaka jest riposta ludzi na konkretną reklamę żąda przeprowadzenia po emisji spotów.
1. Kliknij
2. FAQ
3. Przejrzyj
5. Szczegóły