Analiza rynku pracy w kontekście teorii ekonomii.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, żeby zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub usługami. Jakim sposobem się niemniej jednak okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek przeważnie mają zakres informacyjny – to właśnie dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć także funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych momentach są w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Związane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, tudzież już w dodatkowych okresach, gdy na przykład sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie poprawnie jest po prostu przypomnieć konsumentom o konkretnych produktach czy usługach. Dodatkowo reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już w szeregu przypadków się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Tutaj
2. Porady
3. Sklep
4. Sklep
5. Zarejestruj się